+47 99 69 81 13

web@robertc.no

Transportskader!
Jeg har selvfølgelig ansvaret for bildet frem til du har fått det utlevert. Det skjer desverre fra tid til annen at transportører ødelegger et bilde. Bildene er med sin store størrelse sårbare i forhold til andre små og kompakte pakker. Da trenger fra jeg en epost som beskriver skaden og et par bilder som viser skaden, slik at jeg kan formidle dette videre til transportøren. Jeg sender deg uansett nytt bilde så fort som mulig, og du sender meg det skadede bilde i retur.

Angrerett
Når varen er fremstilt etter dine spesifikasjoner, det vil si varer som er fremstilt på bakgrunn av dine individuelle valg eller dersom varen har fått et tydelig personlig preg, er det ikke angrerett. http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/har-jeg-angrerett

Feil motiv eller størrelse?
Om du har bestilt bilde med feil motiv eller størrelse til din vegg, vil jeg i de fleste tilfeller kunne ta bildet i retur, så lenge det er helt uten skader. Bildet må sendes meg, etter avtale i komplett original emballasje.  Du betaler kun returporto. Send meg en e-post og fortell hvorfor du vil returnere bildet og hvilken bestilling det gjelder, så får du en bekreftelse tilbake på retur.

Jeg gir deg da en rabatt tilsvarende prisen på det første bildet på det nye bildet. Har du bestilt et for stort bilde og vil bytte i et mindre kan jeg dessverre ikke refundere mellomlegget, men du vil kunne benytte kreditten på et bilde nr 2 nå eller senere. Har du bestilt et for lite bilde først, som altså koster mindre, betaler du kun mellomlegget for å kjøpe et større bilde.


Reklamasjon/Produksjonsfeil
Reklamasjon på produksjonsfeil / mangler ved bildet du har mottatt har selvfølgelig ingen 30 dagers grense. Som et varig produkt som er ment til å vare mer enn 2 år, er reklamasjonstiden på veggbilder 5 år. Selv om den absolutte fristen er to eller fem år, må du reklamere innen rimelig tid fra du oppdaget mangelen. Hvis ikke, kan du miste kravet ditt mot selger. fra Forbrukerradet.no


Kvalitetsfeil på bilde
Jeg er svært opptatt av å tilby høy kvalitet, både på bilder og print. Bildene trykkes av meg selv, ett og ett på bestilling. Det er ingen masseproduksjon, kun fagkompetanse og handverk. Men feil kan selvfølgelig skje. Det kan ha skjedd på grunn av feil på produksjonsutstyr, eller noen kan ha gjort en menneskelig feil som ikke har blitt oppdaget eller blitt synlig før utsending. Uansett årsak så finner vi ut hva som har skjedd, retter opp, og trykker opp nytt bilde og sender kostnadsfritt. Klarer jeg ikke å gjøre deg fornøyd med erstatningsbildet så får du kjøpesummen og returporto refundert mot tilbakesending av bildet.